brooor är "tillbaka"

Haha, bror=Ebba och jag lovar nästan att Ebba kommer få tillbaka sina svackor snart igen ! Men som sagt snart ploppar det upp en ny blogg med bara mig. Men det är klart att jag kommer skriva i den här bloggen också. Det är ju min första och bästa blogg ju :) .
Hade inte tänkt att skriva nåt långt inlägg, gör det kanske senare fram mot kvällen. Sitter i varje fall just nu med Jessica och tittar på tv. Klockan åtta lite senare ikväll ska vi till vasa parken och öva på fotboll inför fotbollsturneringen vi ska ha i skolan. MIN KLASS ÄR BÄST... !

Nejmen hörni, såg att det var lite lite med kommentarer på vad jag ska ha för nytt bloggnamn ! Liksom en kommentar som inte ens handlade om det. Kom igen nu, ge mig lite namn ^^ .
En sak till innan jag slutar, det är jättebra Ebba att du börjat skriva igen ! :)

puss. /Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0