Dålig på det här..

Förlåt, jag börjar bli dålig på det här nu, ja alltså att skriva i denna blogg, har liksom börjat satsa mer på min andra eftersom att jag fått mer besökare där och vill hålla de kvar :). Jätteledsen, men jag lovar att det ska ploppa upp inlägg då och då, i stort sett varje dag, med någon bild eller så, kanske inte super långa inlägg, men det blir inlägg i varje fall !
Men ja, i alla fall just nu sitter jag på landet och har verkligen ingenting för mig, har massa ungar som typ stalkar mig och äntligen blev jag av med dom, haha ! Jag är tydligen beundrad här på vishan... Vet ni jag hade faktiskt tänkt att ta mitt första dopp för i år när jag är här också. Ska bli skitkul, ÄLSKAR ATT BADA ! Kanske inte i iskallt vatten men åååh bada 4-life hahah ;) Nej hörni nu räcker det med skrivandet.

        
Titta föresten vilken fin bucket mamma kom med till mig, gulvivor (de gula) är mina favoriter, ska fan ta och göra en parfym utav det, för de luktar så gott, höhö ! Vi hörs. Puss och kram / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0