en onödig lektion.

Min dag idag: Gick hundra meter till skolan, sen ringde Julia och sa att idrotten var inställd. Men eftersom både engelskan och spanskan var nationella muntliga prov så var vi lediga på dem. Nästa lektion började 12.35. Jag, Julia, Felicia, Johanna och Maria gick hem till mig och kollade på film och käkade lunch. Efter lunchen hade vi SO sen gick jag hem. UNDERBARA DAG! Fick kanske inte jättemycket gjort men en sånhär måndag är VÄL behövligt!

Känns som att det enda jag gör att lägga upp bra låtar men här är en låt ni måste lyssna på! Den kommer från filmen Once som jag såg på bio när den kom, kanske inte världens bästa film, men ungefär världens bästa låt. Falling Slowly:



Nu ska jag plugga hus och plugga USA.

Er bästa bloggare Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0