Härlig fotbollskväll

Nu har jag käkat ett stor portion med köttbullar och är äntligen mätt om magen ;) . Måste bara säga en sak, att det förvånar mig att Ebba skrivit två inlägg på bara EN dag ! SKååååål på det alltså.

Kvällen har varit jättemysig. Drog till vasa parken lite senare ju och lirade fotboll med tjejerna i klassen och lite senare kom också killarna så vi spelade för fullt där. Vilket var jätteroligt. Ett par andra var även där ifrån skolan, så det blev också som en miniträff.
Alltså shit, det var så sjukt länge sedan jag var ute en vardagskväll. Är liksom med kompisar på vardagarna och går sedan hem och pluggar eller sätter mig framför datorn. Men jag vet inte hur länge sedan jag var ute på kvällen. haha ;) Jaja, nog om det.
Idag kom mina klänningar ! YIPPIE :) skulle springa och hämta dom men när jag kommer till affären så kommer jag på att jag måste betala, och såklart har jag inga pengar, så jag går där ifrån och traskar hem, deppig. Åh, jag som sprang dit med ett stort leende på läpparna. Otur. Men så ringer pappa 15 minuter senare och säger att man inte alls hade behövt betala eftersom vi har faktura på dem. aaaah vad arg jag blev då ! hrmf...
Nu ska jag strax hoppa in i duschen men hade tänkt att skriva i min andra blogg en skvätt också.
http://matildahoog.blogg.se/ spana in, trots mitt enda inlägg... :P


sov gott ! /MATILDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0