mina klänningar

Hej bloggen !

Sitter och äter just nu, och kom för en liten stund hem efter en lång vandring runt vasastan. Nu kommer jag vara med i vi i vasastan tidningen, lite coolt va? haha ! Alltså det var jag och ett par andra och vuxna som har gått runt två gånger och kollat belysningen och ner skräpningen här på norrmalm för att se hur den är. Och för det blev vi fotade och interviuade utav en journalist ;) . Förstår egentligen inte varför jag gick med, eller jo största delen var ju för att första gången fick vi tre biobiljetter, nu skulle vi bara få en vilket var lite synd. Men jag kunde inte bara strunta i allt ihop när jag sagt att jag skulle vara med.

Här kommer en bild på dagens outfit.

Jeansjacka: H&M
vitt linne som knappt syns beroende på ljuset: H&M
Tubkjol:JC
väska: secondhand
Leggings: hm.... lindex, h&m eller nåt

Förresten ! Idag var jag och hämtade mina klänningar. Dom är extremt söta, men jag funderar på att lämna tillbaka den vita, och vet ni, den blåa klänningen jag köpt, ena axelbandet var trasigt ! Men mamma kanske ska sy i fast den, för det var inte så farligt. Men ändå, så jävla typiskt att det ska vara någonting ! Fast jag tycker det är mycket fina ändå. Men som sagt, den vita vill jag kanske lämna tillbaka, eller? Tycker ni de är fina?

       
        Den vita klänningen alltså, som jag tänkt ha på skolavslutningen. Bakifrån är det en rosett.

        
 Och slutligen den blåa klänningen som hade ett söndrigt axelband. Men jag gillar den, vad tycker ni?

Ni får ursäkte ljuset på bilderna men det var ingen plats där ljuset ville ge med sig och bli bra. Men ni ser ju hur dom ser ut ändå? Nu ska jag titta på andra kvalet till euro vision song kontest ! :) Bra att Sverige gick vidare i tisdags verkligen !
Puss /Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer den blåa klänningen ifrån-?

ska du ha den på balen?

den va jättefin på dgi!

2009-05-15 @ 14:30:10
Postat av: Anonymous

Gud va fina de var!

Du borde tämligen ha kvar den vita klänningen för den e såååååååå himla gullig!

Du har jäääääätte bra kläädsmack.

2009-05-15 @ 19:26:26
URL: http://svennebanan.blogg.se/
Postat av: Stella

Jättefina klänningar =)

2009-05-16 @ 12:19:31
URL: http://vapendragare.blogg.se/
Postat av: Matilda svar

Tack så jättemycket :)

Ehm den blåa kommer ifrån Salt, men köpt från Nelly.

2009-05-17 @ 18:02:10
Postat av: issi

vart köpte du den vita??! <3



Snälla när du svarar får du gärna skriva till min epost!

(Om du svarar) :P <3

2010-05-29 @ 14:56:17
URL: http://kattkyssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0