sista dagen på v 20

Heeeeeeeeeej !

Förlåt för dålig uppdatering, hoppas ni följt min andra bloggen istället. Har inte hunnit med att skriva i två olika bloggar, så därför blev det i den andra, så att jag kommer igång med den liksom.

Helgen har varit bra faktiskt. Jättemysig. I fredaskväll tillbringade jag och Ebba och ett par till i vanadis och hade det jättemysigt.
Igår var jag med Johanna på stan, eller vi skulle käka lunch tillsammans. Vi höll knappt på att hitta någonstans där vi kunde käka, så vi gick runt hela stan kändes det som. Det slutade med att vi köpte varsin sandys macka och satte oss i parken vid dramaten. Där satt vi länge i solen och efteråt köpte vi varsin glass och traskade sakta hemåt.
Kvällen blev samma som gårdagen, alltså vanadis, och det blev ytterligare en mysig kväll.
Idag har jag tagit det lugnt, kom för inte så länge sedan hem från att ha varit med min pappa och kikat runt lite överallt. Vi var också och fikade på nåt lite random ställe på söder vid vattnet bland massa båtar. Det var faktiskt väldigt mysigt.

Nu hade jag tänkt att plugga lite, och sen ska jag försöka få tag på Theo som har min religions bok ! Först hade jag tänkt att lägga upp lite bilder  från helgen !




Andra kvällen,





Yes där har vi några bilder från helgen i vanadis !
Nu ska jag hitta på något.... kanske blir plugg, blääää. Vi hörs bloggen ! /Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0