Snart är den här !

Eller ah okej, det är kanske över ett halvår kvar men ändå ! I alla fall, detta vill jag först och främst tillägna till Ebba men också såklart ni läsare, jag läste nämligen på Kenzas blogg att andra filmen av twilight som nu heter New Moon kommer komma i höst ! Är det inte härligt att veta ! Var lite orolig att det skulle dröja typ ett år innan nästa kommit. Men Ebba vad säger du ska vi köpa biljetter till premiären? Jag är pååååå !

Vill också bara säga förlåt för en dålig uppdatering, Ebba tror att jag kommer strunta i denna underbara blogg nu bara för att jag gjort en egen? Men icke ! Det får ni inte tro... för jag finns här :) och skriver oftast dagligen !

Nu är det bäst att jag börjar plugga ! Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Stella

RÄKNA MED MIG! ;)

2009-05-19 @ 20:55:21
URL: http://dukan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0