The return of the jeddahhhh

BLOGGEEEN JAG ÄR HÄÄÄÄÄÄÄR! Har haft lite svackor, men nu kommer jag och är här för att stanna!'

Slutspörten i skolan nu så är stressad dag och natt, kan varit en orsak till varför bloggningen har kommit lite i andrahand. Nu sitter jag med bildprojekt och strular. Ska vara inlämnad på fredag så är liiiiite stressad. Här är lite bilder som jag tänkt ska vara med på mitt underbara rum:



Nu måste  jag snabt ut med den här för att visa för matilda att jag bloggat, men skriver senare där ni ska få se ett roligt vännerklipp och min balklänning jag hämtade på posten igår!

Er bästa bloggare Ebba

Kommentarer
Postat av: MAXINE

oj! Det där rummet var tillochmed stökigare än mitt..

2009-05-13 @ 16:26:50
URL: http://maxinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0