bildprojekt

Jävla 9d:are som fuskar med sena kvällar i vasaparken och spelar fotboll. Smygträning till fotbollsturneringen stavas det!!

Min dag idag har varit högst trött och flumig. Startade med två nationella prov i Spanska och Engelska. Till spanskan kom jag prick åtta, då vi börjar. Men när jag kommer dit som kommer min underbara (not) lärare ut och säger att vi inte alls börjar åtta utan halv men hon sa åtta till mig för att jag alltid kommer för sent! Har ni hört något värre..? :O Spanskan gick dåligt men engelskan gick galet bra! Känns fint, känns fint!

Nu är jag klar med mitt Kaos bildprojekt. Lite förhandstitt:



Personkemi kaos kallas det... Åh, jag vill ut i kvällen! Tror jag har något stor överslag på adrenalin eller något. Kan inte sitta still!! Skriver senare

Eran bästa bloggare Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0