Min helg

Min helg:

Fredag: Bra dag med sämre slut. Dagen var soft med fint väder och jag fick något lyckorus vid fem-sex, kanske för att jag fick reda på att jag inte skulle jobba i helgen. Sedan blev det myskväll i vanadis, och det var verkligen mysigt. Till en början iaf. Sedan flippade det ut lite och slutade sorgligt. Kolla bilder på matildahoog.blogg.se.

Lördag: Mysig hemmadag på balkongen. Och gurimalla vad solen tog! Framåt eftermiddagen var linjen så skarp att det var äckligt. Dessvärre var den inte brun jag blivit utan snarare blodrör... Senare kom Stella och vi hade myskväll framför Eurovision songcontest och sedan systrar i jeans 2. MYS!

Söndag: Kom nyss hem från en springrunda med Felicia. Helt underbart! Solen sken och det var sommar SOMMAR! Slutade med att det blev nära till bada i hagaparken. ÅH! Imorgon kör vi i bikini till stranden i haga och kör direkt i plurret. Tror ni vi vågar? Bildbevis sen, jag lovar. Är ingen badkruka, tvärt om!
Ikväll ska jag, min mamma och min syster på de tre musketörerna på stadsteatern. Den är jäkligt lång men det kommer nog bli mysigt!



Nu har jag näästan bokat mina sommarplaner att dra till peace and love! Förstå vad underbart roligt! Det är så sjukt bra artister och jag tror det är roligaste festivalen alltså. Jag har inte helt övertalat min madre än, och ännu mindre mina kompisars mammor.. Men om ni är sugna gå in och kolla på: www.peaceandlove.nu   Du kommer ni garanterat inte kunna hålla er. Och droppen till att man måste åka är att the fucking kooks kommer! Jag har lyssnat på dem så jäkla länge, dock inte lika mycket nu men deras låtar är så mycket minnen!



Nu ska jag fortsätta till mitt in i helvetes pissiga SO-arbete.

Er bästa bloggare Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0